Kızım 6,5 aylık uyutmakta oldukça zorlanıyorum artık ne ayakta sallanmak istiyor ne kucakta ne kendi kendine uyuyor . Kendini resmen kanırtıyor kucağımda ve bunu saatlerce yapabiliyor öyle yapa yapa boyu uzadı sıpanın. Var mi bir yöntem bulan veya ne bileyim bi akupunktur noktası masaj yapayım oraya da uyusun şu kız 😔