twinsmomm2 benim 40 gün annem kaldı yanımda o beşikte sallamaya alıştırdı o gidince öyle devam ettik beşikte sallıyorm ikisinide ilk zamanlar çok zor oluyor Rabbim yardımcınız olsun biri ağlıyor diğeri ağlıyor ikisi aynı anda acıkıyor biri uyusa diğeri uyumuyor öbürünü uyandırıyor ben hep aynı anda uyutup aynı anda uyanmalrına dikkat ettim beslenme saatlerini hep aynı satte yaptm halada düzenimz öyledir ilk 3 ay ikisini bir emzirdim koltuk altıma alarak sonra meme reddi yaşadık hala aşamadık maalesef ama şimdi o zamanlara göre biraz rahatladım açıkçası oyuncaktan falan anlıyorlar ağladıklarında şarkı açıp söylüyorm çıngırak sallıyorum konuşuyorum birAz sakinliyorlar ama şimdide kucak isteme var ikisi aynı anda kucak diye ağlıyor uykuları çok gelince uzun bi ağlama oluyor 4. Ay Atağından çıkmadık o çok zorluyor ama zamanla düzen kurdukça rahatlıyorsunuz benimkiler sürekli sallanarak uyumak istiyor gün boyu sallıyorum hafif hafif yoksa hemen uyanıyorlar çok zor gerçekten benim büyük kızım var onda çok zorlandım çok zor bebekti derdim ama ikizlerden sonra gerçekten onu rahat büyütmüşüm diyorum iki tane aynı ihtiyaçları olan aynı ilgiyi bakımı isteyen bebek çok zor ama çokta güzel 🥰 bu bi süreç buda geçecek diye telkin ediyorum sürekli kendimi