varligibirdertyokluguyara Doğumdan nerdeyse hemen sonra mastit olmuşum, tecrübesizlik kaynaklı doktora gitmedim. Çünkü etrafımda doğum yapan herkes “ normal ben de olmuştum, ovala geçer, duşta masaj yap geçer, zamanla geçer” gibi gibi söylemleri yüzünden gitmedim. Göğüs uçlarım yaraydı, emzirmek kabustu. Mastit olan göğsümle emzirirken resmen ta sırtımdan bişeyler çekiliyo gibi o kadar canım yanıyodu ki, göğüs ucum yoktu artık resmen, oyuk olmuştu. En son bi arkadaşım görüp kızdı sen napıyosun diye. Özele gidip ultrason çektirdim, 3.5 en 3 yükseklik apse çıktı, devlet hastanesine acile gittim, her gören doktor kızdı neden daha önce gelmedin diye. Acildeki işlem odasına aldılar, küçük bir kesik atarak apseyi sıkarak boşalttılar. O kadar çok sargı bezi harcadı apseyi boşaltırken… O kesik hemen kapanmadı, ben de her pansumanda ordan kalan irini boşalttım. Yaklaşık 1 hafta 10 gün sürdü. Rezalet bir dönemdi. Ben Amoklavin kullandım işlem sonrasında ama apse varsa boşaltılmadan antibiyotik bir işe yaramaz. Çok geçmiş olsun.