hestiaone Benım doktorum boyat demıştı, hem dogumuma 10 gun kala hem bebegım 4 aylıkken röflemı yaptırdım.
Ds1709 Kırkım çıktı direk gittim saçımı kestirip boyattım Doktoruma da sormuştum özellikle Çok şükür bir şey olmadı