Nilay07 aynıyız kardeşim ama malesef yalnız olmadığımızı bilmekde çare değil. Yemin ederim sadece 3 buçuk aylık olana kadar çok iyiydi uykusu. Dedim ohh ya benim çocuğum uyuyan çocuklardan olacak. Tam 100 günlükken başladı uyku sorunu şuan 10 ay 8 günlük ama malesef 30 günde toplasan 4 gün güzel uyuyodur geri kalan 26 gün kabus. Zaten 10 saat bi gece uykusu var onuda her saat başı uyanıyor, bu bazen yarım saate bir 45 dkya birde olabiliyor. Bazen bi uyanıyor 2 3 4 saat uyumuyor, bazen hemen uyuyor yani ama şöyle kesintisiz bi uyuyayım demek yok. Şu aralar gündüzde uyumuyor ee gece uyuma gündüz uyuma çocuk yoruluyor kısır döngü oluyor, hani yorgun bebek uyumaz diyolar ya gerçekten doğru bence, gündüz yeterli uyumadığı için gece uykusuna yorgun geçiyor uykular mahvoluyor napacaz bilemedim, gündüz uyusun diye çabalıyorum yok en fazla 2 buçuk saat uyuyor yani Allahım diyorum terapiste mi gitsek pedagoga mı gitsek psikolağa mı gitsek bu çocuk neden uyumaz, birde mama içen çocuk uyur derler yok uyumuyor işte