Artık ne yaptıysam olmuyor bir akıl verin lütfen. 15 aylık bebeğim yenidoğan bebek gibi kalkıp 2 saatte bir süt içiyor. Eğer vermezsem asla durmuyor. Gece 5 6 kez altını değiştiriyorum bu yüzden. Normal süt ağır gelmesin diye sulandırıyorum. Ya da mama tarzı su süt nişasta vs mama hazırlıyorum bazen onu veriyorum. Ama yiyor yiyor bütün gece. Ne yapmam gerekiyor artık çıldırıyor içmeyince asla dalmıyor uykuya 🥹