Günde 3 kez içiyordu şimdi hepsini reddediyor ya başına gelen var mı? İlla kaşıkla yemek istiyor yada katı yemek istiyor hani iştahsızlık desem öyle de değil az önce yine normal bi şekilde kahvaltımızı yaptık. Ama çok erken değil mi, hem sıvı ihtiyacını hem de vitamin mineral ihtiyacını karşılıyordu mama biraz endişeliyim. Su da içiremiyorum oyun yapıyor eşşek sıpası büüüp yapıyor denemediğim yöntem kalmadı içi kuruyacak. Mamayı nasıl geri içirebilirim sizce?