Yasemince35 Bebeğimin giysilerini dışarıda kurutmak istemiyorum. Kurutma makinası onerir misiniz arkadaşlar?
Mrvumt Yasemince35 arcelik bendeki ama diger bütün beyaz esyalarım bosch.eminim bosch da cok iyir.ama arceliktende hiç skmyı yasamadım tabi.
AhsenVeGoktugunAnnesi Bende Bosch kurutma makinesi var çok memnunum olmasaydı ne yapardım bilmiyorum 😊😊
Anne24 AhsenVeGoktugunAnnesi bende bosch kullanıyorum evlendıgımden berı hıc yumusatıcı kokusu gıtmıyo ve daha saglıklı olugunu düşünüyorum cok memnunum
Sumre0681_ Mrvumt aynen benimde herşey bosch ama kurutma arçelik çünkü bosch çok pahalıydı kurutmayı sonradan aldık
Merius Cigdemkuzeyatasoy canım bizde doğumla beraber aldık 2 ay olacak aşağı yukarı hoover marka aldık çok güzel çok memnunum biz kampanya dan aldık 2900 den 2000 e düşmüştü
Mrvumt Sumre0681_ evet aynen bosch cok ucuk bi fiyat verince tavsiye üzerine arcelik almıstm ama cok memnunum
gozdecetinn Yasemince35 bende yarın beko d72kt alıyorum, yılbaşına kadar indiirm var beko mağazalarında 2000 kusurden 1850 ye düşmüştü. Bebeğim için alıyorum bende, umarım iyi çıkar.