churchil İlk zamanlarda ben de gaz yapar dedikleri şeyleri yemiyordum, ona rağmen bebeğim gazlıydı. Sonra sizin dediğiniz gibi Osman Gönülal’ın ve başka uzmanların videolarını izledim. Gaz yapan yiyecekleri yemeye başladım, bebeğimle bir bağı olmadı. Gaz yapan bir şey yediğimde onun gazı olmayabiliyordu ya da tam tersi gaz yapmayan şekilde beslenmeme rağmen gazı oluyordu. Deneyimleyen biri olarak söylüyorum gerçekten bir ilgisi yok.
Yine de kişinin içi rahat etmezse ya da kendi gaz problemi yaşıyorsa kimyon çok etkili. Çayı yapıp içilebilir rezene ile (süt arttırıcı etkisi de var.) ya da yemeklere katılabilir.