Eşim nöbette çocuklarla tekim. Az önce çat pat sesleriyle uyandım ve yatağımda uzunca süre kıpırdamadan dinledim. Rengim beyaza kesmiştir heralde. Bir cesaret kalktım evi gezdim ama o korkuyu size anlatamam. Sesi bulamadım. En son mutfaktaki akşam islattigim nohuta yoğunlaştım. Nohutsun sen ya bu nasıl bir ses. Siz siz olun nohutları gündüz islayın.😔