Arkadaşlar böyle bir sorun yaşayan var mı kaka tutma yapmak istememe erteleme ve sonuç olarak kabızlık neler yaptınız nası astiniz bu durumu bizde uzun süreli kabızlık vardı bir çok doktora gittik kimi diyet verdi kimi şurup verip yolladı kimi kan tahlili yapıp yapıp gönderiyor bir teşhis yok besin alerjisi çölyak falan suphlendiler ama çok şükür öyle bisey de değil .en son gittiğimiz doktor kaka tutuyor o yüzden kabiz dedi ve lavman verdi yapması çok zor .Bu durum beni de bebeğimi de çok yıprattı nasıl asarız .tecrübelerinize ihtiyacım var .