Bıkac haftadır uykudan uyanırken nefesını komtrol edemıyor gıbı hareketler sergılıyordu ama ben bebek solunumu tam gelısmedıgı ıcın gıbı dusundum tekrarlama surunce korktum bazen gunde 1-2 kere bazen hıc yapmıyor boyle sankı aglamak ıstıyor aglamıyor gıbı ıkı dudagını kıtlıyor bıanda ben omu durttugumde nefes almaya baslıyor bıanda, bıde uykuda sıcramaları devam edıyor cok uyandırıyor kendını. Ben kucuk oldugu ıcım hıc takmmamıstım bugun bırı epilepsi nobet olabılır dedı ve cok koektum ıntermettem baktıgımda cılgına dondum 🥹 vıdeosunu cektım doktoruna gosterıcm pzartesi ama genede cok koekuyorum 😔 boyle ıkı dudagı bıanda kıtkenıp ııhh ıhhh gıbı sesler cıkarıyor bende yok annecım ssstt dıyıp cenesını oynattıgında yada kucagıma akdıgımda hemen kesılıyo epılepsi olsa devam eder dımı ya ben kucagıma aldıgımda hemen düzelmez yada ne bılım koekuyorum baya🥲