Süt var ikinci bebek olunca sanırım daha iyi ilk bebeğime göre. Uyanıyor 2 saate bir bende uyandırıyorum ama sanki gittikçe sarı oluyor gibi geliyor kızlar. İlk çocuğumda uzun sürdü ama.risk boyutunda değildi , yoğun bakımda yattı kızım 5 gün ,doğum yapalı 10 11 gün oldu zaten hani ordan çıkmasına rağmen sarılık olunca napacagimi şaştım