emel17 Kızlar yaşayan varmı bir aylık kızımda dopumdan beri ellerinde ve ayaklarında titreme oluyor sadece uykuda oluyor ama uyanıkken yok doktora götürdük uyku myoklonosi dedi ama içim rahat etmiyor
nez34 emel17 merhaba benım kızımda 1 aylık 3 gunlukken farkettık ellerınde ayaklarında bazen basında uyurken tıtreme oluyordu doktor eeg cektı temız cıktı 3. Ayında kontroll edelım dedı uyku myoklonısı olabılecegı soylendı sızınkı nasıldı ce gectı mı @eelif81
Zaman0686 emel17 merhaba benim oğlumda doğduğundan beri uykuda aynı sorun var sizin geçtimi aceba nasıl bir yol izlediniz
glmra emel17 benim oğlumda vardı ahh ne korktum ben dokununca durmuyordu tam 2 aylık olunca geçti bidaha olmadı 10 aylık şuan çok korktuğum için nörolojiye gittik eeg çektiler bişey çıkmadı zaten doktorda dedi normal diye
incim12 eelif81 biz de aynı durumu yaşadık çok korkuyordum gördükçe ama geçiyor çok şükür şu an 5 aylık kalmadı
ikikereanne_ Zaman0686 benim kizim 20 aylik hala var yenidogankende vardi doktora sordum ekstra tahlile gerek duymadi ama norolojiye gitmek istiyorum
ceydarss ceydarss benim bebeğim de 3 tane leke var bir 4 cm diğeri küçük eşimin yeğeninde de var aynı şekil leke ama onlar önemsememiş hiç götürmemişler korkuyorum eğitim araştırmada hangi doktora gidiyorsunuz