Arkadaşlar 3.5 aylık kızım var epidüralli normal doğum yaptım ama anestezi hiç bir etkisini görmedim o suni sancıyı 14 saat boyunca çektim ve belim koparcasına ne çömelebiliyordum ne yatıp nst ye bağlanabiliyordum hep ayaktaydım yürümeye çalışıyordum şuanda da öyle ağrı çekiyorum belimden o kadar şiddetli değil ama yine beni ağlatacak kadar vuruyor belime ağrı normal mi böyle bişey başına gelen var mı