anonim12 Göğüsü 36 derece koltuk altı 38.1 civarı çıkıyor düşüyor bi yükseliyor sadecekoltuk altı yüksek çıkıyor bana yardımcı olabilecek varmı ne yapmam gerekiyor dün acildeydik tahlillleri temiz çıktı napsam pimpirikten kendimi mahvettim nolur yardım edin
Buseniz_02 anonim12 canım nemli bez koy ama 38 derece çok yüksek değil ilaç vermiyorlar zaten çok küçük şuan ondan benim bebeğim 7 aylık şuan hastayız ona bile vermek istemiyor doktorlar sonuçlar temiz diyorsun bence sıkma canını bazen ateş ortamdan giysiden fark eder biraz ince giydir
Brokolilim anonim12 Bebeğiniz çok küçük evde müdahale etmek yerine hastaneye gitmenizi öneririm ilk üç ay ateş risklidir.
anonim12 Buseniz_02 tek kat giydirdim ama takip ediyorum yinede teşekkür ederim dönüş yaptığınız İçin emmesi felan herşeyi normal ters bi halide yok ama çok tedirgin oluyorum
aysegul_my Buseniz_02 bi duş aldır varsa evinde calpol ver onlarin vücudu güclü bi iki kez calpol ver ferahlat düşer hemen atesi düzelir esim virüs gibi bisi gecirdi ondan oğluma ve 2 aylık kizimada geçti onunda atesi cikti hafif hemen calpol verdim dus aldirdim ince giydirdim ferahladi düştü sonra burun tıkanikliği hafif öksüruk başladi cigerlerine inmesinden korktum acile götürdum cigerleri iyi dedi doktor bi kaç kere daha calpol verdim suan düzeldi iyi
ysmntg 1 aylik bebek hiç zaman kaybetmeden gidin doktora büyük bebekler gibi olmuyor çok.hizli.ilerliyor hastalık ates enfeksiyon belirtisi