defneeemmmmmm 5 aylık kızıma doktor hasta diye agumentin surup yazdı 0,5 ölçek yazmış bende yarım ölçek anladım siringabjn yarısını yani 2 buçuk ölçek verdim sanırım fazla verdim çok tedirgin oldum birsey olur mu
superkahramanbiranne superkahramanbiranne buda bi kadın kutuyu içirip kusturmuş dr götürmüş dr böyle demiş ondan böyle yazdım
Aysebrc-01 Tekrar sorun yada bir eczaneye sorun yarım ölçek zaten 2,5 ml die biliyrm.yinede yanıltmak istemem