Kızlar 7 aydır doğum yaptım sezeryan ile sezeryandan 3 ay sonra refl başlangıcım oldu ama bu son iki aydır regl çok düzensiz sürekli bir hafta geç oluyor ve en fazla 2 3 gün sürüyor oda çok az afedersiniz özür diliyorum kanama oluyor baş dönmesi tansiyon düşüklüğüm oluyor benim gibi böyle yaşayan var mı ( kan tahlili yaptırdığım da tiroidin yavaş demişti doktor ) buna da bağlı olabilir mi acaba ??