neanladinyurdagull busrasag İlk çocuğumda 45. Gün olmaya başladım.İkincisi 2 buçuk aylık 40 ım çıktıktan sonra 2 kez regl oldum düzensiz ama oluyorum emziriyorum bu arada
livanur1 1 çocuk 9 ay sonra 2 çocuk 12 ay sonra İkisi de erkek ve emzirdim mama yemediler 3 kız bu ay 2 aylık olacak daha belli değil
almiramin benim dogundan 36 gun sonra oldum bir dahada olmadi. suan kizim 5 aylik olucak hala olmadim. ne zaman plur bir daha bilmiyorumm. ayni durumu yasayan hanimlar yazabilir mi regl olmak istiyorum resmen hep siştim yaa olmadigim icin.