3 doğum yaptım ilk kez başıma geliyor.
Bikac gündür ciddi anlamda acıyor. Sanki dişi cıkmısta ısırıyor gibi ama diş yok henüz.
Gogsume bakmakta hiç aklıma gelmedi.
Az önce baktım. Emzirmiştim.
Yani kurumus sanki ozellıkle gogus ucum catlak gibi kuruluktan kabuk gibi hafif beyazımsı pütür pütür. Ve hafif kesiklik var.
Meğer ondan acıyormus canım.
Neden böyle olur ki??
Anlayamadım
Ne sürmem lazım
8 aylık bu arada