Oykuu_bebekk Doktorum 22derecede tek kat yeterli diyor her zaman.Ben de atlet ve uzun kollu,tek kat alt ve çorap giydiriyorum doğduğundan beri böyle☺️ Gece de çorapsız yatırmaya başladım 1aydır. Kızım 3ay 26günlük. Ensesinden ve göğüs kısmından anlarsınız üşüyüp üşümediğini ekstra yelek giydirirsiniz duruma göre,tek kat rahat ediyorlar,tabi siz bilirsiniz yine☺️