Seastar Ben bir de agustos sıcagında dogum yapmıstım ki ben hıc terlemem hastanede bıle pijamamın arkası sırıl sıklam olmustu resmen dusa girip cıkmıs gibi.Normale donmesı 3 ayı buldu bende.Yuzumu bıle ates basıyordu.