Nehir16busra Dün emzirmeyi sonlandırdım ama göğüslerim çok ağrı yapıyor bir iki kez birazcık elimle sağdım rahatlamadı hiç bunun bir çözümü yok mu ?
eda-1amine Nehir16busra soğuk uygulama yap sütünü sağ dok yada sabah sağlık ocağından ilaç var onu yazdır onu kullan
Almila44 Nehir16busra buna çözüm yok o şekilde çekilecek sütün benim sütüm çöktü 2 haftadan fazla sürdü ama bitti çok acı çektim bide yazma varya göğüslerinizi düzgün bi şekilde südyen takar gibi onu bağlasın biri arkadan sıkıca üstünede südyen giyin ki ağrısını minimuma indirsin o şekilde rahat okuyor ama sütün çekilene kadar öyle yap o yazmayı çıkarma bide sakın sağma ne anlamı var bıraktırmanın o zaman öyle tekrarlar sütün çok zor oluyor dayanmanız lazım Allah kolaylık versin çok üzülüp ağlamıştım ben çocuğu sütten kestiğimde 20 aylıktı kestim
Fatma22 Nehir16busra cok asiri kotu dglsenz zeytinyagi ve nareksisi karistrip surebilirsinz bana cok iyi gekmisti. Tabi mumkunse dogal
Nehir16busra eda-1amine elimle Biraz sağdım makinem yok. Ama ilaç için çok zararlı gibi bir yorum okumuştum öyle mi gerçekten bilginiz var mı
Nehir16busra ayybukemm06 evet onu duydum ama çok zararlı diyenler oldu bende en son çare ona bakarım diye düşündüm ama bazen öyle ağırıyor ki uyurken emziresim geliyor kızımı sonra olur da anlar diye vazgeçiyorum 😂
eda-1amine Nehir16busra ben 4 5 gün sagdim soğuk uyguladım banyoda ovdum zaten geri gitti şimdi tamamen yok
eda-1amine Nehir16busra eczanede bir tane manuel al sağ çocuğunuz uyurken sabah uyaninca biberon ile verin içsin ben öyle yapmıştım 4 5 gün
Nehir16busra eda-1amine bende bugün elimle sağdım ama az daha çok sağıp akış sağlarsam kesilmez diye korktum meğer kesiliyormuş ☺️
tugbaa19 Ben de 7 gün oldu tamamen bırakalı 10 gün öncesi gündüz kestim sonra da geceyi ağrım olmadı kademeli kesince
Nehir16busra tugbaa19 bende öyle denedim önceden ama olmadı aşırı düşkündü ben azalttıkca o daha çok açıp emdi asla başa çıkamadım ne yaptıysam. O yüzden birden kesmek zorunda kaldım
Fgelemet tugbaa19 nasıl kestiniz bişey mi sürdünüz gümdğz bir de geceyi özellikle nasıl kestiniz uyandıkça naptınız bebimki sabaha kdar uyanıyor çünkü
eda-1amine Nehir16busra yok kesiliyor zaten sağım ile bebek emmesi bir değil bebek emince beyne uyarı gidiyor hatta çocuğun tükürüğü bile süt salgilatiyor sağım da o yok gittikçe azalıyor
tugbaa19 Fgelemet uyanınca kucağıma aldım bir iki pışpışladım öptüm yatırdım Bazen de yanıma yatırdım dalınca kendi yatağına koydum Hala 3 kez uyanır geceleri onu bırakamadı
tugbaa19 Kızım da aşırı emmek istiyordu son zamanlarda yara bandı yapıştırdım acıdı bak iyileşsin dedim Sonra birkaç gün geldi gitti acıdı dedi gece de uyku arasında emzirdim kademeli bırakmak için yoksa benimki de bilinçli bırakamazdı
Busraaydogan Almila44 bende 6 gün oldu bırakalı hiç sağmadım çok şişlik ve ağrım olmadı ama sağ mememde elime bişeyler geliyor sizde de oldu mu siz bişey yaptınız mı bende sağarsam bırakmanın bi anlamı olmayacağı için dokunmuyorum çünkü gün içinde adaçayı içiyorum yaş nane koyuyorum
Almila44 Busraaydogan öncesinde öyle bişey yoksa süt bezesi olabilir benimde öyle elime geldi ama sağmadım yazma ile südyen gibi arkadan sıkıca bağladım üstünede südyen giydim çekene kadar öyle devam ettim ama yazmanın çok faydası oldu hem ağrısını giderdi hemde sıkı tuttu