alibera Kızlar 25 gün önce Sezaryanla doğum yaptım ilk on gün kanamam vardı sonra bitti yaklaşık on gündür hiç leke bile yok ama bu akşam baya fazla kanamam oldu ve devam ediyor acaba adet kanaması mı yoksa hala doğum kanaması mı bu
alparslan1_ alibera doğum kanaması derken sezaryen olunca hastaneden çıkana kadar gelip gidip içinizdeki kanı boşaltıyorlar en son kontrol edip öyle gönderiyorlar. Normal adettir o. Daha da düzene girer ileride
Mervekurt alibera canım 40 ın içinde adet görmezsin. O devam eden kanamandır. Benimde öyle olmuştu. Kırkıma 1 hafta kala tekrardan kanama oldu bende adet sanmıştım ama 40 bittikten sonra olan kanama adet kanamasıymış
MadamMommy alibera Adet kanaması yaşadığınız.Ben de 25 gün sonra oldum ve düzene binip devam etti diğer aylarda.