Merhaba arkadaşlar bebeğim 6 ay 7 günlük 2 gündür gece gündüz fark etmeksizin uykusundan bağırarak ağlama krizlerine girerek uyanıyor sonrasinda uykuya dalamiyor ve ağlma krizine giriyor sakinleştiriyorum tekrar uyutucam ama ağlamaktan uyumuyor ne yapmam lazım şaşırdım kaldım uyaniķken de kimseye gitmiyor hep bende kalmak istiyor ne yapacağım nedir bilgisi olan varmı…