merve5561 öncelikle allah yardımcın olsun ilk kızım da öyleydi hiç yemek yemezdi kilosu düşüktü sadece meme alıyordu bütün doktorlara götürdüm özelerede iştah şurubu kullanmadığı kalmadı ama yok yok yok tu sonra kuzum 12 aylıkken hamile olduğumu ögrendim ve Mecburi olarak memeden kestim çok üzüldüm onun kadar ağladım ama memeden umudu kestiği için yemek yemeye başladı bu benim için mucizeydi ve öyle öyle alıştı suan yine çok iştahlı bi çocuk değil ama eskiye nazaran iyi ve şimdi Bu sefer kardeşi öyle 7 buçuk aylık daha ek gıdaya geçemedik 😕