27072023 tüp bebekten sonra hamilelik çok çok daha kolay oluyormuş canım yengem ilk bebeği tüp bebek oldu diğer 4 bebeği nomral yolla oldu . Mesela benim 2 sene olmadı korunmadigimiz halde , bebeğim 4 aylıkken korundugumuz halde hamile kaldım araları tam 1 yaş biri 18 aylık diğeri 5 aylık rabbim kolaylık versin ikiz bebeklerimiz var ve sanırım sizi çok çok iyi anlıyorum bende ikiz gibi büyütüyorum. Rabbim hayırlısını versin 🤲