Arkadaşlar size bir sorum olacak. İlk bebeğim şu an 6 aylık ve hani gün içinde genelde yatakta ,ana kucağında ya da benim kucağımda vakit geçiriyor. Koltukta destek ile oturtuyorum. Fakat sanırım yanlış yaptığım bir şey var ki yerde vakit gecirmemek. Yani böyle olursa emekleme , yürüme vs olmaz ya da gecikir değil mi ? Gün içinde ne kadar yere koymak gerekiyor🙄