kahvekokusuu Bebeğim acıktığında durmuyor deli gibi yaşla ağlıyor o sırada sebze , meyve çöpünü kutuya atmak yerine lavaboya atmak durumunda kalabiliyorum insanlık hali sonuçta.
Lavabonun icinde zaten meyve sebze yıkanmaz önce sirkeli suda bekletilir süzgecte iyice yıkanır tabağa konur