Ben kültablasından iğreniyorum asla boşaltmam ve yıkamam eşim içiyor o içtiği gibi boşaltır ve yıkar.
Birde evyenin içinde ki atıklar çıplak elle asla elleyemem içim kalkıyor ya kat kat peçete ya eldiven ya da eşime aldırır attırırım içindekileri😖 ( içine ben bir şey atmamaya dikkat ederim tezgah üstü kücük çöp kutum var ama acilen bi sey yaptıysam atmak durumunda kalırım sonra da dediğim şekilde toplarım.)
Siz de durumlar nasıl?