Kızıma perşembe günü 5li karma ve ağızdan aşı oldu ve 2 gündür çocukta bi ateş ve ani döküntü mevcut 3 defa acile gittim yaptıkları şey anlık çocuğu iyileştirmek. Çocuk şimdi de ateş içinde ateş düşürücü verdim üzeri açık bi şekilde uyuyor. Göğüsü aşırı tıkalı olmalı ki zor nefes alıyo öksürükten hiç bahsetmeyeyim size. Verdikleri adam gibi bi ilaç da yok çocuğum çile çekiyor keşke aşı yaptırmasaydım diyorum. Bana akıl verebilecek birileri varmı ne olur bişeyler söyleyin bana bu öksürüğe balgama ne iyi geliyor. Bu arada kızım 19 aylık şuan.