Arkadaşlar iyi aksamlar az onc ebasima bı olay geldi bugün olgunlaşmış cennet hurması aldım eşimde 9 aylık bebegime yarisini yedirip diğer yarisini kenara koymuştu aldığımız koli yumurtadan biri kırılınca onun sarisinida genellikle cennet hurmasıni beklettigim kap içine koymuş o da bekleyince tabi dagilmis yani aynı görüntü bende yatmadan kalan az cennet hurması i yedireyim dedim 2 çay kaşığı verdim hiç öyle yüzünde falan da beğenmeme ifadesi yoktu bı kasıkta kendim aldım yumurta olduğunu anladım tabi salmonella bakterisinden falan korku psarimsak yedirdim az miktarda doğal antibiyotik olsun ddiye yoğurt yediremiyorum balık yediği için alternatifi olan var mı açıkçası napicagimi sasirdim