moms21 kızım 2 aylıktan beri aynı doktora gidiyor ve şuan 15 aylık.daha doktorun kapısında başlıyor ağlamaya doktoru görünce zaten dahada ağlıyor ve doktorumu inanılmaz sakin,mükemmel,anaç bir kadın ve hep kızımı sakinleştirmeye çalışıyor muayene ederken.ben bu duruma çok üzülüyorum diye her seferinde çocukların geneli böyle ağlar doktor görünce canını sıkma diyor.kızım muayene bitiyor kapıdan çıkarken her seferinde kadına gülüp öpücük atıp çıkıyor😂🤦🏻♀️Buarada aşırı sosyal bir çocuk.hergün dışarı çıkar parka gideriz evde abisi var,bazen babasının işyerine gideriz.Herkese güler sevdirir kendini ama doktor görünce kıyamet kopartıyor.Oğlumda böyleydi zamanla alışmıştı umarım kızımda alışırda artık ağlamaz🤲🏻Sakın canını sıkma bunun sosyalleşmekle alakası yok geneli ağlıyor korkup.