Memnun olduğunuz bir marka varmı acaba?
Elifduru11 sebamed kullanıyorum memnunum konsantre gibi uzun süre gidiyor …
Elifduru11 Nivea kullanıyorum yıllardır çok çok memnunum
Elifduru11 Nivea kullanıyorum memnunum yıllardir
Elifduru11 Sebamet canım