prensinannesi_ Kizlar oğlum 11,5 aylık genelde saat 9, 5. 10 gibi gece uykusuna geçeriz ama bir haftadır sürekli saat 12 ye yaklaşınca uyanıyor ve saatlerce yatmiyo neden acaba bizimle aynı durumu yaşayan var mı varsa bu durumdan nasıl vazgecirdiniz