livanurvealpinannesi61 bademgozlum çocuk doktoru önermedi sağlıklı olmadığı için emzir 6 cı ayda tadıma başla demişti
serayzeh 4 aylıktan beri kullandık Arı pirinç unundan muhallebilerde kullandım ama artık kullanmıyorum.. Pirinç unu kof kilo. Onun yerine bebek irmiği tuketsin bebeğiniz. Daha besleyici
serayzeh bademgozlum yok ondan değil de. Önce süt alerjisi çıktı. Arının pirinç unundan da peyniralti suyu proteini var diye bırakmak zorunda kaldım. Ama sonra da içeriğinde seker de olduğunu duydum. Tamamen Vazgeçtim kullanmaktan