Süt ürünleri mi bilmiyorum ama bir şeye alerjisi var. Belirtiler: gürültülü mukuslu kaka, emerken kıvranma, ağlama huzursuzluk, uyumama özellikle gündüz neredeyse hiç uyumuyor akşam uykusuna da gece 1-2 gibi dalıyor. Bacağında ara ara kırmızı lekeler çıkıp geçiyor ara ara da yüzünde isilik tarzı sivilceler çıkıyor. Kakada kan ve egzama tarzı döküntüler olmadığı için doktor diyet ve test önermedi. Bebeğim nasıl düzelecek bilmiyorum :( bu ay ki kontrolde şikayetlerin devam ettiğini tekrardan belirteceğim.