Kızlar oğlum öksürüyordu baya ve ateşlendi aynı gün acile koştum tabi doktor bronşit olmaya gelmiş dedi serum ve buhar verildi ilaçları yazdı iyileşmezse içeriye alırız dedi. Şuan çok şükür ilk günlere Göre iyi ama antibiyotige başladığım andan beri oğlum feci ishal oldu artı poposu pişik oldu hemde böyle kıpkırmızı yara çıkar gibi ve idraari çok kötü kokmaya başladı ben ne yapayım şimdi antibiyotige devam etsem yan etkisi çocuğu bitirdi bıraksam içeriye alırlar iyileşmesi uzun sürer diye korkuyorum. Aklıma asıl takilan idarin kokusu oda özellikle bugün oldu çok kötü kokuyor sizce antibiyotik kullandığı için olabilir mi