Kızlar bebeğim 6 şubatta 1 yaşına girecek. Ama malesef ülkece büyük üzüntü yaşadığımız o gün bebeğimin doğum gününü kutlamayacağız. Haftaya cumartesi günü kutlamak istiyorum, yakın çevremi davet edeceğim
Sizlerden güzel bir 20-25 kişilik doğum günü menüsü istiyorum 🥰
Yardımcı olur musunuz