Alya_sare Kızım bugun tam 3 aylık oldu 36+4de 2640 doğmustu boyuda 48cmdi bugun tam 7 kilo 59cm olmus cok şükür boyu kısa biraz sanki ama saglıklıya cok sükr herkez uzun olack diye bişy yok dimi😊
Oykuu_bebekk Alya_sare merhabalar sadece anne sütü mü alıyor yoksa mama da alıyor mu benim kızımda 2770 doğdu şuan 3 ay 14 günlüğüzz 3 aylık kontrolümüz de 6100 gramdık mama kullanıyorsanız hangi markayı kullanıyorsunuz acaba benim kızım çok kusuyor birde 😑
GirayinAslisi Alya_sare oglum 51 cm dogdu 3 ay kontrolunde 62 cm cikti kizinizinki de normal bence kisa diyemem ben sahsen
sonsuz17 Alya_sare ne sıklıkla emziriyorsunuz gece ve gündüz bizim iki ay aşısı nda 5200 az almış 700 gramdi 45 cm doğdu boyu 56 ydi
Ebrudefne- Alya_sare benim kızımda 41 haftada 50cm 3.400 doğdu bugün 3 aylık oldu bakalım kontrole gidecez 2 ay kontrolde 6 kiloydu boyu 62 cm di 😊
Alya_sare Oykuu_bebekk mama kullanmıyorz canm ama evolvia tavsiye ederim oğluma kullanmıstım güzl kilo aldırıyor
Oykuu_bebekk Alya_sare maşallah o zaman size 🙏 SMA kullanıyorum gayet iyidi ama bu ara çok kusuyır bakalım kilo almadysak değişcm teşekkür ederim
Alya_sare GirayinAslisi ebe iyi dedi zaten canm burda okuyorm bazı bebekler 65cm falan onlara göre kısa yani
GirayinAslisi Alya_sare simdi bende onu farkettim ya neden oluyir acaba belki de genetik anne babasi da uzun ama bilemedim