Msrldmr işte erken farketmemişse cok iyi olmuş , benim oğlum ememedi yanı doktorların nasıl aklına gelmedi anlamış degılım. Halbuki ılk aylarda kontrol yapılıyor bence onada bakılması lazım. Ben kendim geç farkettim aklıma gelmedi onun olacağı 4.ayında farkedıp doktora gösterdim yok dedi , 7.ayında yine suphelendım dılını çıkaramıyordu. Başka başka doktorlara sordum emın olduk olduğuna artık oda bu ayı buldu , sımdı o anladığı ıcın ve sınırlerı oluştuğu için uyutulup kesilecek. İnşallah bize de gerek kalmaz dudak bağında 🥲