Ozoo https://mutluresim.com/images/2024/02/04/nSr1d2.jpg. Arkadaşlar troidime baktırmak için sağlık ocağına kan verdim. Böyle bir şey çıktı. Gebelik değeri trimester değeri falan diyor ne alaka anlamadım. Gebe olmama imkan yok eminim ama bu nedir . Ne alaka
Ozoo Allah rızası için biri cevap yazabilir mi hamile olmama imkan yok çünkü . ne olur biri yok kız ne alakası var desin
Ozoo Eşim uyuyor soramiyorum ona asla çocuk düşünmüyorum ve adet oldum kaç kere . onun öncesinde de çocuk aramızda uyuyor cinsi münasebetimiz sayılı . Yani böyle bir şeyin mümkünati yok