[silindi] Merhaba anneler kızım 17 aylık mama kullanıyoruz ne zaman bırakmalıyız acaba merak ediyorum günde 2 kez içiyoruz geri hep ek gıda (tam öğün yemek) olarak ama erken mi normal mi bırakmak için sizce ne zaman bırakılmalı acaba
Nslhn5561 [silindi] 16 aylığız biz de bebim bebeğim öyle çok iştahlı değil mama içmeden de durmuyor yemek yediğinden bir buçuk saat sonra falan 180cc uykuya geçeceği zamanda 210cc mama yapıyorum diş dönemi birde bırakma taraftarı değilim ben:)
GayeAlparslan [silindi] 1 yaşında oğlum artık mamayı sabah akşam içiyor vermesem aramıyor bende aklı erince zor olur şimdiden bıraktırsam mı diye araştırdım ama anne sütü gibi bağışıklığı desteklensin diye 2 yaşına kadar vermek gerekiyormuş
berkinannesi_ [silindi] 18 aylık oğlum akşam gece ve sabah içiyor çok iştahlı değil en azından o biraz tok tutar 2 yaşına kadar da vericem
kumsal02 [silindi] 18 aylık öğlen uyurken bide gece uyurken veriyorum 2 yaşına kadar vermeyi düşünüyorum çünkü çok yemek yemiyor