Merhaba cocuğum saat 19′u geçiyordu uyandı ve şimdi uyku moduna geçti bunu bazi günler yapıyor ve sakinleşmesi biraz zor gezdiriyoruz emziriyorum herşeyi yapıyoruz ama yok ağlamaktan sesi kisiliyor kakasını dışına geçirmişti değiştireyim dedim az kalsın kusuyordu ağlamaktan 1.5 aylık bir postta görmüştüm yeni şeyler öğrenirken öyleymiş sizce neden bir yerimi ağrıyor dicem ama her zaman yapmıyor agrisa durmaz diye düşünüyorum karnı doyuyor sütüm var hatta sırf bu yüzden her zaman pirinç bulgur falan yiyorum canım istemese bile altını sık sık değişiyorum çok az pişik olmuş ama normalde pişik kremi kullanıyorum ama biraz surmeyeyim dedim gazıni çıkartıyorum ve gazı varken anlıyorum neden böyle yapıyor sizce normal mi