yavrubalin_annesi Kızlar Necix markasının 0-3 ay ayaklı tulumları var elimde. Bebeğim hızlı büyüdüğü için hiç giydiremedim o kadar beğenerek almıştım oysaki. Markayı bilen bilir ürünleri çok güzel %100 pamuk. İlgilenen olursa grdps ya da dlp tan satıyorum. Bebeğim doğmadan evvel kıyafetlerinin hepsinin iç dış etiketlerini kesmiştim o yüzden hiç etiket yok üzerlerinde. İsterseniz alışveriş yaptığım siteden ekran alıntısı koyabilirim.
yavrubalin_annesi Hepsi birlikte 240₺ Tek alımda 95₺ Dediğim gibi ürünler sıfır tertemiz. Yıkayıp ütüleyip kaldırmıştım dolaba.