Eskiden e bebekte ve eczanelerde rahatlıkla bulunuyordu. Son bir kaç aydır eczaneye sipariş verip ecza deposundan getirtebiliyoruz. İnternettede hiçbir yerde stoğu yok neden kaldırıldı bilen varmı? Bir sorun varsa değiştiriyim bebeğime vermeyim ama gazına bir tek bu mama iyi geliyo.