susunbebekuyuyo bebekannesii bizde ilk 3,5-4 aya yakın beyaz gürültüyle uyuttuk hep sonra lullaby ninnileriyle devam ediyoruz hayatımıza 28 aylık yemin ederm midem bulanıyor artık şu ninnimsi müziklerden devamlı çalmıyor sadece sallarken açıyorum
bebekannesii susunbebekuyuyo Arkadaşların dediği gibi sesi biraz daha kısık ses ile açtım günden güne azaltıcam inşallah bırakır isterseniz sizde deneyin belki işe yarar yani ses ayarının düşmesi bile bana ferahlık verdi😊