Kızlar kızım 13 aylık ve öyle gibi hissediyorum ki sıkılıyor evde bir süre sonra yani her gün sıkıldığı için kriz yaşıyoruz. Daha erken değil mi bu dönem için sizin bebisler de sıkılıyor mu ne yapıyorsunuz? Ben ne yaparsam yapayım memnun olmuyor dışarı çıkınca kendine geliyor saat 10 da lolipop almaya gittik. Ama ben hergun, hergun nerde lolipop almaya gidiym🤣