Yarensen Merhabalar kızımın kulağını deldirdim bugün ama maalesef bir kulağı biraz yukarda olmuş Buda gözüme çok çarpıyor inanılmaz moralim bozuldu. Bir sağlık kabinine sorduğumda çıkartın küpeyi salıya kadar kabuk bağlar gelin eşit delelim diğerinde dedi. Kafam karıştı. Daha önce başına gelen var mı ? Kapanır iz kalmaz dedi ama
Damlanurrr Yarensen benin de küçükken öyle delinmiş hatta biri yukarıda oldu diye kapanır düşüncesiyle alta bir daha deldirmisler ama bir kulağımda iki delik var ney yazık ki kapanmamışta
karanaliakgn Yarensen ben kulak delimi yapıyorum gümüşçüyüm. Eğer eşit değilse çıkarın kapansın kabuk bağlayıp iyileşsin sonra tekrar delinebilir bi sıkıntı olmaz merak etmeyin
Mervetnl Poyrazsmomm ya çok şükür aklı selim bir yorum. Küçücük bebelere küpe takma merakını asla anlamıyorum. Birde yamuk olmuş olur tabi ya ne aceleleri varki.
Yarensen Aybirkorunbe Vallahi hiçte canı yandığını düşünmüyorum çünkü huysuzlanmadı ağlamadı şuan bile gayet iyi sanki hiç küpe yokmuş gibi kulağında. O yüzden sorduğum soruya cevabınız varsa yorum yapın lütfen
Sontvbukucu Yarensen Vallahi hiçte canı yandığını düşünmüyorum E kulak sizin degil haliyle düşünemezsiniz.
Bugleminannesi28 Yarensen iz kalmıyor ben normalde alt alta üç tane deldirmistim izini bile bulamazsın annemde kulağını deldirmisti izi bile yok hatta benim bu 2.deldirisim kulağım kapandı yıllar geçti tekrar deldirdim iz nokta hicbirsey yoktu bu arada kızımın deldirdim kulağını kalemle feln nokta koymadı mi önceden eşit mi değil mi anlaşılır di
Yarensen Bugleminannesi28 Koymadı maalesef bende o sırada kızımı öpüyordum tedirgin olmaması adına dalgınlığıma geldi 😢
Binnur_cam Yarensen Çokmu fark var peki yani acaba başka birinin gözünede çarparmı senin gözüne çarptığı kadar eşin falan gördümü o ne diyor ? Çokmu belli ? Bidaha canını yaktırdığına değermi bilemedim
melek72 Yarensen evet benim başıma geldi. Kızımın yani bizimde eşit değildi hemen çıkardık çabucak kapandı başka zaman tekrar deldik
melek72 Yarensen ikisini de çıkardım kapandı tekrar açtık. Krem falan kullanmadim kantaron yağı bir iki defa sürdüm geçtim:)
elifke Bir kuyumcu olarak söylenenlere katılıyorum, hemen çıkarın iyleştikten sonra tekrar deldirirsiniz, hiç bir şey olmaz kapanır. Biz yetişkinlere hametan öneriyoruz iltihap falan olursa, umarım öyle bir sorun yaşanmadan kapanır.
Yarensen melek72 Birde ben çıkaramadım yarın eczaneye gidip çıkarttıracağım bugün delindi zaten yarın çıkarılsa bir sıkıntı olmaz dimi
Yarensen Sontvbukucu Çocuğumu benden iyi düşünemezsiniz herkes kendi kapısının önünü temizlesin gitsin. Her halde canı acıyan çocuk bir uyarı verirdi değil mi ? Ne büyütüyorsunuz bu kulak deldirme muhabbetini.
Mervetnl Sontvbukucu canım benim bunlar çocuklarına sahip olduklarını düşünen zihniyet baksana ne cevap vermiş sana anlatamazsın.