NesAryzey Kızım şuan 22 aylık ve hala anne demiyor konuşuyor ama asla anlaşılmıyor normal mi sizce asla telefon tablet tarzı şeyler vermiyorum bazen tv izler o kadar çok takıyorum kafaya eskiden al ver derdi artık o da yok
Selin39 NesAryzey benim kızım 31 aylık konuşmaya başladı her çocuk farklıdır canım tv tablet yoktu bizde ama geç konuştu hiç te telaş etmedim
NesAryzey Selin39 evet öyle diyor kimisi ama işte annelik bide aynı yaşıt olunca etrafta kıyaslanıyor canımı sıkıyor bu durum